Petra Hergolda lahko štejemo za začetnika potopisnega slikarstva. Razstava z naslovom Fill Rouge v salonu Ars v Radljah ob Dravi dokazuje, da se je slikarstvu vrnila sapa. 28 slik pripoveduje zgodbo o reki Dravi od Dravograda do Fale. Slike vabijo gledalca, da se sam sprehodi po obronkih Pohorja in njemu nasproti ležečih hribih in si izbere – naslika – svoje poglede – slike.
Na steno nalepljena shema rečnega korita – rdeča: fill rougge – fingira navidezno rečno gmoto od Dravograda do Fale. Na posameznih odsekih je Hergold postavil slikarsko platno na katerega je zabeležil vidno polje, ki se je odprlo na določeni točki brega reke. Prostrana barvna polja v zelenih odtenkih odslikavajo podobo dravske doline v poletnih mesecih leta 1998. Barva reke se spreminja, kot se spreminjajo barve okoliških hribov, gozdov, travnikov. Barva reke – oxymoron, voda je vendar brez barve.
Znotraj realizma je krajinarstvo doživelo svoj prvi razcvet in zdaj ga Hergold obuja s potopisnim slikarstvom. V primerjavah lahko gremo še dlje in primerjamo Hergoldovo delo z delom prvih kartografov. Izšolan kot slikar se je Hergold iztrgal objemu konceptualizma, fotografije, videa in se vrnil v slikarstvo, mu s svojo neverjetno odprtostjo predočil nove, času gotovo primernejše vsebine. Njegovo današnje slike zaznamujejo globoke izkušnje, ki si jih je pridobil v svojem sprehodu skozi različne medije.