Mednarodni projekt Čas za zgodbe, ki je nastal ob podpori programa Evropske Unije Ustvarjalna Evropa, povezuje pet evropskih organizacij: založbo Izvori, d. o. o. iz Zagreba, organizacijo Inter-kulturo, d. o. o. iz Maribora, društvo Österreichische Gesellschaft für Kinderphilosophie iz Gradca, podjetje Studio Gaus GmbH iz Berlina ter Koroško galerijo likovnih umetnosti.
Glavni cilji projekta so ponuditi dostop in znanje o kulturi beguncev v gostiteljskih okoljih in družbah, predvsem skozi zgodbe za otoke in mlade iz držav, od koder begunci prihajajo; pomagati begunskim otrokom dostopati do evropske kulture; spodbujati integracijo beguncev in pomagati ljudem premagati strah pred tujci skozi participacijo otrok in odraslih v skupnih delavnicah in drugih dogodkih; ustvariti nova umetniška dela, ki bodo izšla iz dialoga med umetniki različnih kultur in bodo predstavljala nove interpretacije tradicionalnih motivov ter preizpraševala naše vrednote v luči migrantske krize.
V okviru projekta je bilo iz jezikov partnerskih organizacij v arabščino prevedenih nekaj najbolj znanih zgodb in slikanic za otroke. Hkrati je nastala tudi arabska slikanica avtorice Nadine Kaadan Harun in jasmin ter bila prevedena v jezike držav partneric. Vzporedno s prevodi zgodb so partnerske organizacije izvajale različne aktivnosti, branja in delavnice za vse generacije. KGLU je v okviru projekta zasnovala umetniške rezidence, rezultat katerih je bila razstava Čas za zgodbe, ki je pozneje potovala po partnerskih mestih.
Tema razstave je bila povezana z vsebino in izhodišči projekta, ki izpostavljajo pomen poznavanja kulturne zgodovine različnih narodov in okolij, saj je ravno poznavanje prva skupna točka na poti k razumevanju drugih kultur, ki prihajajo v Evropo z migracijskimi tokovi, in občutenju solidarnosti z ljudmi. Povabljeni umetniki so reinterpretirali in tematizirali kulturno zgodovino in kulturne kontekste tako evropskega kot arabskega sveta. Izpostavljali so vprašanja v zvezi s postulati, kot so humanost, mir, vojna, dobro in slabo, ter hkrati preizpraševali vlogo posameznika in s tem tudi odgovornost posameznika do sočloveka.